Весняний III Відкритий фестиваль мистецтв «Кришталевий мікрофон» 2015

4,5 березня 2015р. відбувся ІІІ Відкритий Багатожанровий Фестиваль Мистецтв "Кришталевий мікрофон"

4 березня 2015р. - ІІІ Відкритий конкурс художнього читання

5 березня 2015р. - Конкурс класичної варіації та музичний фестиваль (фортепіано, вокал, шумові оркестри)

5 березня 2015 року в Харківській хореографічній школі в рамках фестивалю мистецтв “Кришталевий мікрофон» відбувся масштабний концерт шумових оркестрів та вокально – хорової музики. В концерті, що складався з двадцяти трьох номерів, прийняли участь 200 учнів нашої школи від шести до десяти років. Діти мали можливість вийти на сцену у різних амплуа: і у складі шумового оркестру, і у сольних вокальних і у хорових номерах. Репертуар концерту також відрізнявся різноманіттям. Він включав класичні твори (п’єси з «Дитячого альбому» П. І. Чайковського, «Арагонська охота» М. І. Глінки, «У печері гірського короля» Е. Гріга, польки І. Штрауса), дитячі пісні композиторів ХХ століття (Р.Паулса, М. Мінкова, Л. Кніпера, Ж. Буржоа, С. Нікітіна, Н. Зарицької, А. Адлера та інш.), а також зразки українського фольклору (колядки: «Коляд, коляд колядниця», «Добрий вечір», щедрівки: «За селом веселим», «Щедрик», українські народні пісні «Іди, іди дощику», «Масляна»).

Завдяки роботі педагогів Удалової Н. В. та Харченко Т. .о. та старанням учнів, на сцені Харківської хореографічної школи було створене справжнє свято музики для вдячних глядачів й самих учасників концерту, що після свого виступу отримали пам’ятні грамоти, дипломи, а також смачні призи.

В рамках фестивалю мистецтв у нашій школі пройшов третій відкритий конкурс читців (04.03.2015р.) та концерт фортепіанної музики (06.03.2015р.) за участю учнів Харківської хореографічної школи.

Прояв себе у різних видах мистецтв учнями нашої школи стало можливим завдяки добре продуманій, вибудуваній освітній програмі Харківської хореографічної школи, що включає окрім предметів, що пов’язані з рухом (танець, гімнастика) таких предметів як музично-ритмічне виховання, музично-творча практика, фортепіано, творчість, етика, історія театру, історія балету, акторська майстерність, що всебічно розвивають гармонійну творчу особистість дитини.