Як ви думаєте, чи є у світі жінки, які поєднують у собі безперечний талант балерини, талант прекрасного педагога, при всьому цьому не забувають бути ніжною та тендітною жінкою, чудовою дружиною, невісткою, завжди чуйною колегою? Звичайно! Це ж про нашу Тетяну Черкасову!
Давайте про все по порядку.
Харкову неймовірно пощастило, що випускниця Мінського хореографічного училища виявилася рекомендованою до зарахування до трупи Харківського театру опери та балету ім. Лисенка. По-балетному тоненька, артистична, сценічна, виразна – та це ж справжня удача, що Тетяна прикрасила собою саме Харківський балет. За всього свого зоряного потенціалу, Тетяна Олександрівна приголомшливо скромна. Уявляєте? У нинішньому світі ця якість, майже загублена, вважається мало не пороком, а от у балеті це головна риса, яка дозволяє досягати багато чого. Тому що педагог бачить лише твої руки, ноги, рухи, щоденну працю. А вискочки заважають копіткому процесу створення балетних образів, відточенню дрібної техніки, точності хореографії. Так ось наша Таня - зразок балерини. У театрі вона станцювала практично всі провідні партії, а особливо гарною була у ролі Білосніжки.
Віддаючи театру всю себе, вона заміж вийшла зустріла саме у трупі театру. Так співпало, що чудовий танцівник Едгар Ананян, представник прекрасної балетної династії, став її чоловіком. Це приголомшливий союз двох творчих людей. Вони черпали нескінченне натхнення одне в одному, танцювали запаморочливі спектаклі, зал вибухав щоразу, коли на сцені з'являлися Едгар або Тетяна. Не так багато сценічних дуетів у них відбулося, зате найголовніший дует - сімейний - виявився воістину дивовижно злагодженим.
Дуже рано, як для балерини, Тетяна Черкасова розпочала педагогічну діяльність. І не в стінах театру, а, так би мовити, на передовій балетної освіти – у нашій хореографічній школі. На це зважитися не так вже й просто, адже значно простіше вчити вже підготовлених балерин із трупи, або студентів, які мають балетну базу. А от давати справжнісінькі ази балетної хореографії під силу лише небагатьом. І тільки людина, що тонко відчуває балет, може пояснити 9-річній дитині як стати біля станку так, щоб це було назавжди.
Прекрасний педагог Тетяна Олександрівна Черкасова з року в рік бере 1-й балетний клас і починає ретельно творити з дітьми – із зовсім різних за даними дівчаток, вона якимось дивним чином створює прекрасних балерин. Лише дуже вузьке коло бачить, як вона буквально повзає біля ніг цих майбутніх зірочок не один день. Весь свій багатий сценічний досвід вона передає ученицям не скуплячись. А от якщо ви захочете похвалити її прилюдно, то швидше за все ви її навіть не знайдете, що вдієш, балетна скромність це назавжди.